top of page

Group

Public·80 members

Dina TarinDina Tarin

Hvilke glass gir best resultat i cocktails

Hei folkens. Jeg har laget flere drinker hjemme i det siste og merker at det er vanskelig å få presentasjonen til å se like gjennomført ut som på bildene i oppskriftene jeg følger. Glassene jeg har fra før er egentlig ganske tilfeldige og passer ikke helt til formene som ofte anbefales. Når jeg rister med is blir drinken av og til litt for tynn, og når jeg serverer uten is ser det ikke helt riktig ut. Derfor vurderer jeg å skaffe noen glass som er laget for cocktails, men vil gjerne høre hvilke typer som faktisk gjør en forskjell når man inviterer venner eller bare vil kose seg litt hjemme.

7 Views
Olga Sunnas
Nov 24, 2025

Hei. Jeg hadde samme utfordring før jeg byttet til ordentlige Cocktailglass Bergen, og det ga en mye mer helhetlig følelse i drinkene. Formen gjorde at drinken holdt seg bedre samlet når jeg brukte is, og presentasjonen ble jevnere når jeg serverte uten is. Jeg valgte modeller som hadde riktig balanse mellom tykkelse og fasong, og de var enkle å rengjøre uten at glasset ble uklart. Det gjorde også at fargene i drinkene kom tydeligere frem, noe som var fint når jeg inviterte venner. Det var få deler som ga stor forbedring i hverdagen.

Members

• Bloomy DaisyBloomy Daisy
    Bloomy Daisy
  • stevesmith9441@gmail.com ahaghanstevesmith9441@gmail.com ahaghan
    stevesmith9441@gmail.com ahaghan
  • Olga SunnasOlga Sunnas
    Olga Sunnas
  • fatima khanfatima khan
    fatima khan
  • Ryan LucasRyan Lucas
    Ryan Lucas

©2020-2025 copyright by babymassasjekurs.no