Jag märkte för några veckor sedan att det hade börjat droppa vatten från innertaket i hallen. Först trodde jag att det var någon gammal ledning som börjat läcka, men efter lite klättrande på vinden insåg jag att det var plåten runt skorstenen som hade släppt. Det är inte första gången jag hör om liknande problem, men jag hade ändå skjutit upp att ta tag i det. Ett dåligt beslut, visade det sig. När jag väl började kolla runt efter någon som verkligen kunde det här med plåtjobb, hittade jag en riktigt pålitlig aktör inom plåtslageri Halmstad som inte bara fixade läckan utan också förbättrade hela taksäkerheten. Jag fick tips om hur man förebygger framtida skador, och jobbet blev både snyggt och hållbart gjort. Poängen? Vänta inte för länge. Fuktproblem smyger sig på – och när de väl är där, blir det alltid dyrare än man tänkt.
top of page

Group
Public·56 members
8 Views
Members
Olga Sunnas Olga SunnasRyan Lucas Ryan Lucasmollie talbotmollie44@gmail.com mollie talbotmollie44@gmail.comnomin solanki nomin solankirod smiths rod smiths
bottom of page
Fuktspärrar och bra ventilation är A och O för att förebygga skador i husets övre delar.